Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Absurdy Absurdy.....

22.9.08 Kasia i Przemo 0 Comments Category :

Siedzimy właśnie w Świnoujściu w miejscu gdzie można cooś zjeśc i skorzystać z dzieki temu z internetu...

podchodze do okienka:
Ja: Poprosze dwa rolo bez miesa...
Obsługa: ??????????????????[ogromne zdziwnie!] ale jak to bez miesa... ja nie wiem jak to ma wyglądać...
J: Normalnie... rolo tylko bez miesa....
O: Ale my nie mamy czegoś takiego w ofercie...
J: Tak?? a wczoraj jedliśmy....
O: nie wiem, ja nie wiem jak to ma wyglądać... Jola ty robiłaś wczoraj rolo bez miesa??
- nie ja nie....
- ja sie nie podejmuje zrobienia tego... nie wiem jak to skasować....
- ja też nie... poza tym jak to ma wyglądać, phi... rolo bez miesa..
no nic...

Przemo... idź to załatw....

i poszedł do biura :D

i nagle sie nauczyli robic rolokebab bez miesa... ;)


A tu jeszcze z drogi do Świnoujścia... Kasia stopuje z kotem ;) :


Jutro do Holandii! :)

RELATED POSTS

0 comments